thelizards

Direktlänk till inlägg 24 september 2013

Välkomna alla nya!

Av Julle & Corren - 24 september 2013 21:18

Hej alla söta Ödlor! Jaa,som ni har märkt så har vi fått in fler medlemmar som vill måste välkomna och göra sig bekanta med så de trivs! C: Fast ni är jue bäst på det så de blir nog ingen utmaning för er! ;) Men iallafall så kommer det snart lite info om Eventet på torsdag!! Hoppas att ALLA kan komma så blir det extra kul! ;)) Men aja..Välkommen alla nya Ödlor! :D 

 

 
 
Ebba guldwater

Ebba guldwater

24 september 2013 22:19

Hej skulle jag kunna få bli klubbdelägare har haft en väldigt aktiv klubb förr. Känner Cornelia och då menar jag mycket väl. Skulle vara kul men kommer få internet på min data imorgon! Så kan ligga in då. Vill du se lite av mig kolla då på youtube: Ebba guldwater. Tacksam för svar 😊

http://Ebbasstarstable.blogg.se

Julle & Corren

25 september 2013 09:10

Hej! Det beror lite på....för jag vill gärna att du går med och är medlem till en början så kan vi se om du gör gott intryck,kommer på aktviteterna m.m c:

//Juliette

 
Ingen bild

Ebba guldwater

26 september 2013 22:56

Okej c: har ej träffat corre på länge nu :3 men skulle jag kunna komma imorgon på galoptävlingen? Kanske hinner detekt efter min konståknings träning 😊 vill gå med skulle vara kul att vara klubbdelägare i denna klubb men få se ☺️

Julle & Corren

27 september 2013 16:43

Japp! Hon har haft de lite jobbigt o har delvis inte hunnit spela så jag hoppas också! ;(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julle & Corren - 27 september 2013 16:44

RUBRIKEN SÄGER ALLT! :DDD KLUBBEN ÄR FULL! Nu kommer ni att få se en kö lista på bloggen snart! ;D ...

Av Julle & Corren - 26 september 2013 18:41

Hej alla söta Ödlor! Som ni vet hade vi Event idag och vi hade jätte kul! Här är resultatet!   4:a:   Emelie F. Tindra S. Juni L. Aleksandra G. Vanessa L. Paulina F. Ella S. Jasmine P.   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ...

Av Julle & Corren - 25 september 2013 09:19


 

Av Julle & Corren - 22 september 2013 16:35


Måndag: Kullåkning!   Samling: Steves Medtag: Glatt humör!   Tid: 17.00     Tisdag: Uteritt   Samling: Valedale stallet  Medtag: Varma kläder,mat o dryck + glatt humör!   Tid: 16.30     Onsdag: LEDIGA!       To...

Av Julle & Corren - 22 september 2013 12:57


Jag och Corren tyckte att vi behövde visa er vad vissa saker i klubbens aktiviteter innebär! T.ex. Event,m.m... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~   Klubbmöte:   Ni får vara med och bestämma aktiviteter. Ni får vara med o bestäm...

Om:

Välkommen till The Lizards klubb blogg! Här kommer schemat upp och eventuella tävlingar och kö lista! :) Hoppas att ni kommer trivas i klubben TL! // Juliette & Cornelia

KLUBBKÖ!

1. Elsa Bluepie

Fråga oss!

1 besvarad fråga

Länkar

Rösta!

Vad tycker DU om klubben? ;D
 Tråkig
 Bra
 Kul
 Sådär
 Ganska bra...
 BÄSTA KLUBBEN EVER!!!
 Kallar du det klubb?? -.-

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards